Universiteit Leiden

nl en

HR

Afdeling HR

De afdeling HR van de faculteit adviseert en ondersteunt het faculteitsbestuur en management van de instituten en stafafdelingen van de faculteit op het terrein van personele vraagstukken, organisatieontwikkeling, personeelsplanning, werving & selectie, arbeidsvoorwaarden, functiewaardering, ziekteverzuim, ontslagprocedures en regelgeving. Daarnaast draagt zij zorg voor de uitvoering, monitoring en evaluatie van universitair HR-beleid en ontwikkeling van aanvullend HR-beleid op facultair niveau.

PSSC

Het PSSC verzorgt de personeelsadministratie van de gehele universiteit. Informatie over salaris, arbeidsvoorwaarden, verlof en overige personele regelingen kun je vinden op de website of neem met vragen contact op met het Servicepunt Personeel van het PSSC.

HR Serviceplein

Voor het aanmelden van nieuwe medewerkers, het doorgeven van mutaties en ziek- en betermeldingen, het afboeken van verlof (via Self Service) en de overige HR formulieren kun je terecht op het HR Serviceplein.

Medewerker  
Gertia Knorr (Hoofd HR)  
Marijn Stipdonk (Coördinator HR advies  
Janneke Raas (HR-adviseur)
  • Stafafdelingen
  • Instituut voor Fiscale- en Economische Vakken
Henk Bolk (HR-adviseur)     
  • Instituut voor Privaatrecht
  • Instituut voor Publiekrecht
Esther de Koning (HR-adviseur)
  • Strafrecht & Criminologie
  • Metajuridica

Rebecca Verdoes (HR medewerker)

  • Contactpersoon vacatures
  • Contactpersoon verzuimbegeleiding
  • Detacheringen, inhuur van personeel en administratieve vragen
  • Global mobility
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.