Universiteit Leiden

nl en

Customer Relations

De afdeling Customer Relations is verantwoordelijk voor de contacten met gebruikers en klanten van de ISSC-diensten. Servicemanagers onderhouden de contacten met onze klanten, sluiten SLA’s af en houden de Business Service Catalogus (BSC) actueel. Het DevOps-team ICT Procestools zorgt voor de ontwikkeling, het beheer en de ondersteuningen van procesondersteunende tools zoals TOPdesk. Naast technische en functionele kennis is in dit team ook veel kennis aanwezig over processen en methodes.

Communicatiemedewerkers zorgen voor de juiste communicatie over de diensten en projecten van het ISSC. Zij verzorgen ook de interne communicatie namens het ISSC.

Customer Support

Dit team is onderdeel van de afdeling en biedt ICT-ondersteuning aan medewerkers en studenten. Het team bestaat uit de centrale helpdesk, de ICT-balies bij de faculteiten en werkplekondersteuning op locatie. 

Contact

Afdelingshoofd

Bertine Drejer
tel. +31 71 527 6897

Postadres

Postbus 9512
2300 RA Leiden

Bezoekadres

Snellius 
Niels Bohrweg 1
2333 CA Leiden
Plan uw route

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.