Customer Applications Services
De afdeling Customer Applications Services (CAS) experimenteert, ontwikkelt, faciliteert, adviseert en regisseert innovatieve ICT-diensten, tools en ideeën die bijdragen aan het realiseren van de ambities van Universiteit Leiden op het gebied van excellent wetenschappelijk onderzoek, onderwijs-innovatie en efficiënte bedrijfsvoering.
Business Application Services
Dit team is gespecialiseerd in bedrijfsdata en informatiestromen, en levert tooling voor SAP & BI. Door deze services zijn betrouwbare analyses, bestuurs- en managementrapportages mogelijk binnen de Universiteit Leiden.
Generic Research Application Services
Dit team levert innovatieve, toegankelijke, betrouwbare en veilige applicaties zoals Gitlab en Nodegoat aan gebruikers vanuit het onderzoek.
Process Application Services
Dit team is expert in klantgerichte en wendbare IT-processen: de eerste en logische keuze voor interne klanten, zowel vanuit bedrijfsovering als binnen IT. Het team ontwikkelt tooling zoals Jira, TOPdesk, PowerBI en Confluence en koppelt deze aan andere systemen voor geautomatiseerde processen.
Website Application Services
Dit team is gespecialiseerd in het ontwerpen, ontwikkelen en hosten van vernieuwende (doelgroep) websites. Door deze services is de universiteit in staat zich te profileren. Dit draagt bij aan onderwijs, onderzoek en de wetenschappelijke doelstellingen van Universiteit Leiden
Contact
Afdelingshoofd |
Eelco de Jong +31 71 527 6151 |
Postadres |
Postbus 9512 2300 RA Leiden |
Bezoekadres |
Snellius Niels Bohrweg 1 2333 CA Leiden Plan uw route |