Universiteit Leiden

nl en

Customer Applications Services

De afdeling Customer Applications Services (CAS) experimenteert, ontwikkelt, faciliteert, adviseert en regisseert innovatieve ICT-diensten, tools en ideeën die bijdragen aan het realiseren van de ambities van Universiteit Leiden op het gebied van excellent wetenschappelijk onderzoek, onderwijs-innovatie en efficiënte bedrijfsvoering.

Business Application Services

Dit team is gespecialiseerd in bedrijfsdata en informatiestromen, en levert tooling voor SAP & BI. Door deze services zijn betrouwbare analyses, bestuurs- en managementrapportages mogelijk binnen de Universiteit Leiden. 

Generic Research Application Services

Dit team levert innovatieve, toegankelijke, betrouwbare en veilige applicaties zoals Gitlab en Nodegoat aan gebruikers vanuit het onderzoek. 

Process Application Services

Dit team is expert in klantgerichte en wendbare IT-processen: de eerste en logische keuze voor interne klanten, zowel vanuit bedrijfsovering als binnen IT. Het team ontwikkelt tooling zoals Jira, TOPdesk, PowerBI en Confluence en koppelt deze aan andere systemen voor geautomatiseerde processen. 

Website Application Services

Dit team is gespecialiseerd in het ontwerpen, ontwikkelen en hosten van vernieuwende (doelgroep) websites. Door deze services is de universiteit in staat zich te profileren. Dit draagt bij aan onderwijs, onderzoek en de wetenschappelijke doelstellingen van Universiteit Leiden

Contact

Afdelingshoofd

Eelco de Jong 
+31 71 527 6151

Postadres

Postbus 9512
2300 RA Leiden

Bezoekadres

Snellius
Niels Bohrweg 1
2333 CA Leiden
Plan uw route
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.