Universiteit Leiden

nl en

Personeel Shared Service Centre

Verantwoordelijkheid van de afdeling

Het PSSC is verantwoordelijk voor de uitvoering van de processen rondom personeels- en salarisadministratie, en voor het afhandelen van vragen van leidinggevenden en medewerkers.

Wat doet de afdeling?

  • Verwerken van alle personele mutaties en uitvoering van administratieve processen op het vlak van instroom, doorstroom en uitstroom.
  • Verwerken en uitbetalen van salarissen.
  • Beantwoorden van binnenkomende vragen, afgestemd op de behoefte van de klant.
  • Continuous monitoring en improvement van werkprocessen.

Tekst loopt door na de video.

Maak kennis met het PSSC

Deze video kan niet worden getoond omdat u geen cookies heeft geaccepteerd.

Verlaat onze website om deze video te bekijken.

Teams

Het PSSC bestaat uit vier teams:

  • Team Instroom /Uitstroom
  • Team Personele mutaties
  • Team Salarisadministratie en financiële arbeidsvoorwaarden
  • Team Servicepunt

De eerste 3 teams vormen de backoffice van het PSSC. Het Servicepunt is de frontoffice.

Positie binnen de Universiteit

Het PSSC valt onder het Administratief Shared Service Centre en werkt nauw samen met de hoofden P&O en HR adviseurs binnen de faculteiten en eenheden en de afdeling HRM.

Contact

Hoofd

Hennie van den Brink
tel. +31 71 527 7199

Secretariaat

Mw. D.J. (Daphny) Uljé 
bvsecretariaat@bb.leidenuniv.nl
tel. +31 71 527 3144

PSSC Servicepunt

PSSC Servicepunt 
Servicepunt@assc.leidenuniv.nl
tel. +31 71 527 5555

Postadres

Postbus 9500
2300 RA Leiden

Bezoekadres

Rapenburg 70
2311 EZ Leiden
Routebeschrijving

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.