South and Southeast Asian Studies

In de regio die je bestudeert in de Engelstalige bachelor South and Southeast Asian Studies bestaan tientallen volkeren, talloze religies en een ontelbare hoeveelheid talen naast elkaar. De regio wordt gekenmerkt door diversiteit, maar wordt toch als één regio beschouwd, hoe kan dat? Een zoektocht naar overeenkomsten en verschillen op cultureel, religieus, economisch, historisch en politiek gebied kan deze vraag beantwoorden. Ligt je interesse bij India, Indonesië of Tibet? Ben je nieuwsgierig naar de geschiedenis of juist gericht op de toekomst? South and Southeast Asian Studies biedt het allemaal.

Nieuwsgierig geworden?

Wil je meer weten over South and Southeast Asian Studies? Bezoek dan de website voor studiekiezers.

Website voor huidige studenten

Ben je al student van South and Southeast Asian Studies? Ga dan naar de opleidingswebsite.

Docentlijst

Een recente docentlijst is te vinden op de Engelse versie van deze pagina:

Staff South and Southeast Asian Studies