Universiteit Leiden

nl en

Administratief Service Centre

Verantwoordelijkheid van de afdeling

Het Administratief Service Centre (ASC) is verantwoordelijk voor de uitvoering van de processen rondom de financiële en personeelsadministratie. Het ASC bestaat uit het:

  • Financieel Shared Service Centre (FSSC)
  • Personeel Shared Service Centre (PSSC)

Wat doet de afdeling?

  • Verwerken van personele mutaties op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom.
  • Verwerken en uitbetalen van salarissen.
  • Verwerken van financiële transacties.
  • Beantwoorden van binnenkomende vragen.
  • Voortdurend toezicht houden op en verbeteren van werkprocessen.

Positie binnen de universiteit

Het ASC valt onder de directie bedrijfsvoering en werkt nauw samen met FB, FEZ, HRM en de hoofden P&O, P&O adviseurs en controllers binnen de faculteiten en eenheden.

Contact

Bekijk alle medewerkers van het FSSC en alle medewerkers van het PSSC.

Hoofd

Rob van den Wijngaard
tel. 071 527 7199

Secretariaat

Mw. D.J. (Daphny) Uljé 
bvsecretariaat@bb.leidenuniv.nl
+31 (0)71 527 3144

Postadres

Postbus 9500
2300 RA Leiden

Bezoekadres

Rapenburg 70
2312 EZ Leiden
Routebeschrijving
Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.